Saturday 6 October 2012

Kelebihan tidak bercouple ...

yeeehooo...Guess whatt?*ala-ala datin gedik gitu* aku dapat idea nak tulis ni semalam..lepas aku dapat mesej dari HOTLINK ahaha apa kena mengena hotlink dengan tajuk ni?*mesti tertanya-tanya kan kan kan? haha semalam time nak pegi tusyen akaun....tiba2 hotlink hantar mesej..and paham2 ja la kalau hotlink yg hantaq mesej tak baca pon tak pa kan..aku denga-dengar ja handphone aku berbunyi punya la exited ingat sapa laaaaa mesej..rupa-rupanya hotlink haha lepas tu aku terus merungut "Bengonglaaaaa Hotlink ni...asyik dia ni ja yg dok hantar mesej dah tak dak orang lain dah kot?" lepas tu mak aku teros cakap mcm ni...."Dah hotlink ja peminat setia hg dayah.." see? paham tak? haha tak paham sudah okey today kita akan sembang-sembang pasai*tentang actully* kelebihan tidak bercouple..

  Okey this is what I see la...kadang-kadang aku ada la nampak minah-minah and mamat-mamat tak leh belah dok update status mcm ni "Boring la single ni" hehe sorry yer kalau la ada org yg aku kenal update status mcm ni tobat aku abaikan...actually mana boring kalau korang pandai bagi diri sendiri tak boring..and pada pendapat aku la..maybe kau rasa boring sebab kau dah terbiasa pagi mesej kakasih petang mesej kakasih malam mesej kakasih makan mesej kakasih berak mesej kakasih semuaaaaa lah kalau boleh nak mesej kakasih...and bila sampai satu tahap hampa break clash putus hampa akan rasa kosong sunyi and mula laaaa nak update status tak tahuan mcm yg atas tadi..BETUL TAK*sambil goyang2 bontot

    Okey back to the tajuk asal *cakap orang putih teraboq* kelebihan...okey nak tahu apa kelebihannya? let me tell you
1.JIMAT DUIT
nak tau kenapa jimat duit ..korang tak payah nak habiskan duit nak top up untuk mesej kakasih hampa..okey kalau hampa couple pecaya la..kalau top up 3 ringgit tu sehari ja kot..and kalau 10 ringgit mungkin tahan 3 hari ja bengong gila membazir..kalau korang tak couple pecaya la..3 ringgit boleh tahan banyak hari kot..aku pernah try..haha and lagi jimat kepada lelaki  yee..tak kan ada perempuan yg akan mintak you alls tolong top up kan untuk diorang ....bagi aku la..bengong jugak la sapa yg tolong top up kan tu...buat habis duit ja...dah tak dak duit mintak duit mak pak pulok kan..kan

2 TAK KAN SAKIT HATI
haha..pecaya laaaa bila tak couple risiko untuk mengalami sakit hati adalah kurang...okey tension jugak la aku tengok orang yg dok beremosi bila bercinta ni...emosi depa mcm terganggu ja bila bercinta ni..kadang-kadang pagi-pagi lagi dah buat moody bila tanya..bergadoh dengan kekasih...haha lagi bengong kalau orang yang dok hanging sebab kekasih lepas tu lepaih kemarahan dekat orang sekeliling BEBAI laaaa HEMPAS-HEMPAS BARANG laaaa....rasa mcm nak bagi flying kick jaa..orang mcm ni mau buboh ja..baru tau...jangan dok pi pujok kalau pi pujok..dengan hampa-hampa kena dengan dia..

3.BEBAS UNTUK BAIK DENGAN SAPA PON
okey ..yg ni..korang bebas untuk baik dengan sapa pon..tak kan ada orang nak halang hampa nak baik and bergelak ketawa dengan sapa pon...berlawanan dengan orang yg terikat dengan kekasih ni..kekasih tak bagi rapat dengan kawan lelaki/perempuan lain...sebab cemburu..haha kalau mcm ni kehidupan hampa...memang tak da life langsong tau tak...haha

4. BEBAS NAK SUKA SAPA_SAPA PON....
-----tak de huraian------
5.BOLEH TUMPU PELAJARAN

6.JADI AGAK SPECIAL BILA TAK PERNAH COUPLE NI SEBAB TAK PERNAH ADA MANA_MANA LELAKI YANG BERJAYA MENERIMA KATA-KATA CINTA DARI KORANG..tak mcm orang pasangan couple..abang mama papa i love you, you jump i jump, sayang you ketat-ketat, papa sayang mama, heyyy bila dah selalu sangat mcm ni lama-lama mesti akan rasa boring kan...and kadang2 bila time bercinta memang mcm dunia ni depa yg punya tapi bila dah kahwin..hemmm

actually memang banyak kelebihan and yg paling special sekali bila korang tak pernah couple ni..korang bebas dari zina...you know la  bila dah couple ..lelaki is lelaki laa tak kan tak pernah pegang atau terpegang kowt kan..

so kepada sesiapa yg single tu...teruskan single awok...awok special tahu tak...bukannye tak laku..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.