Tuesday 18 September 2012

Damn! sejak bila aku minat cita indonesia

HAHA mcm tak sangka ja aku boleh senyum tgk cita senetron yang baru start kat tv9 tu...selalu mmg aku anti gila senetro-senetron ni..nak tahu tak citer apo? arggg mcm tak sanggup ja nak mengaku aku start suka tgk cita tu...okey cerita tu namo dia "BAYU CINTA LUNA" maybe sebab hero dia..arggg takdo la handsome sangat hero dia cuma suara memang style *how come suara boleh style* i mean macho suara dia ..cara pakai spek mata,  lesung pipit ahh lesung pipit..fesyuuuuu macam hot pulok aku tengok cowok tuuuu fesyuu melting sikit ..sikit ja tak banyak yang ..ahsudah dayah..minat mamat indo pulok kau ya...jangan-jangan. tapi selalunya senetron ni episod sampai beratus-ratus mula-mula best tapi mai belakang-belakang dia belit belit belit sampai cerita tu jadi macam hapa lagi haha..  tu yang buat menyampah tu...and satu lagi yang buat aku menyampah kadang-kadang cerita tak logik situasi yg normal dok nampak...
a) Tertukar anak dekat hospital...eihh cubala fikir senang sangat ya kau main tukar-tukar anak..

b) Mati lepas tu hidup balik , mati lepas tu hidup balik, mati lepas tu hidup balik mati lepas tu mati terus...omg liat betoi nyawa korang kan...kan..

c) orang kaya tak suka anak diaorang bercinta dengan orang miskin...lepas tu upah orang buat ni buat tu buat ni last-last kahwin jugok.

d) naik kapal terbang..lepas tu terhempas..ingatkan dah mati..lepas 2bulan datang balik..rupa-rupanya terdampar dekat pulau.

e) hilang ingatan tu memang normal.

f) ubah test DNA...huhhh hat ni memang aku tak boleh terima...

actually banyak lagi yg tak logik cuma malas nk condem sebab tak baik kutuk hasil karya oranng cewahhh hah..and hopefully cerita yang aku dok tengok ni tak melalut sampai ke mana hulu punya belit-belit..and part-part tak masuk akai tu tak ado lah..sebab perkara-perkara yang macam tu yang buat orang menyampah nak tengok...bayuuuuu haha tiba2. ahhh melting *tangan didahi pura-pura terduduk*

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.