Saturday 4 August 2012

Stuasi Peperiksaan :D

Hello! second post aku untuk hari ini..HAHA! seperti yg diketahui peperiksaan UP2 Sekolah kebangsaan bertam indah atau lebih dikenali dengan sekolah yg segala-galanya oren telah ponnn tamat hari jumaat yang laluuuu...hiu!hiu! and now I nak cerita dekat you  situasi dalam kelas I (I,You pulak) time periksa..first of all ni kedudukan dlm kelas 4Cerdas time Exam:
Rakus gila siap buat Plan lagi:

Nampak tak plan tuuu? kalau tak nampak pandai-pandai la buat bagi nampak k...aku duduk agak belakang yg dayah rosli tu aku latuuuuu...sebelah dayah mohd..btw nama kitaorg sama..tu yg agak keliru tu panggil dayah ni dayah nu perasan panggil dayah nu dayah ni perasa (ayat tah apa-apa ni nu ni nu)
-first day ada subject bm,pd,bi..ya Allah periksa pd ada satu time aku tgk sekeliling semua tido dah mcm org mati dah aku tgk..sunyiii ja kelas aku pon boring tido sekali la jwbnya.
-but second day hambik kaww! agama...sirius nak tergelak tgk telatah org yg trying to tiru..aku ada nmpak org pas2 kertas..kejip2 mata...senyum..senyum yg paling pelik sekali heyy! apa yg hg tgk dalam kotak pencil tuuuu??? haha tapi yg tu tak cukup gempak derrr!
-THE LAST DAY! Akaun mmg ketaq gila-gila laaa satu kelas ketaq...last minute sebelum nk start exam aku ada buat sedikit penipuan..hehe!(bongkar rahsia sendiri..bodoh) aku pindah pegi duduk sebelah akif yg dekat dgn papan kenyataan tuu and aku selitkan format last2 minute yg tlh aku buat..but alangkah malangnya...aku selit sampai kertas tu tak boleh keluar balik..haha nampak tak bertapa tak profesionalnya aku dlm menipu hok!hok!...? ramai jgk la..yg buat mcm aku tp mmg kami semua malang soalan tu tak masuk pon..tekejut bewak semua org..apa lg semua org saling tengok antara satu sama lain sambil buat muka mintak jawapan.

Hehe! yg lain aku tak berani nak cerita lebih2! kang jadi bahan pulak masuk majalah sekolah tajuk besar lg "Kelas 4C meniru terok" haha..okey that all bye!

-if you read this sampai habis..you are great-


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.